4/6/07

Last.fm: la meva ràdio personal

El meu últim descobriment radiofònic-musical és Last.fm, des de ja la millor ràdio que puc escoltar. Per què? Doncs perquè és la ràdio creada exactament al meu gust. Com? Doncs amb un sistema molt senzill d'entendre: jo proposo un artista que m'agrada i el sistema em va proposant temes i artistes d'alguna manera similars. Llavors es pot decidir si marques el tema com dels teus preferits, si no el vols sentir mai més, si no el vols sentir en aquell moment o si el vols sentir tot i que no és dels teus preferits. També li pots afegir etiquetes a cada tema.

Amb aquestes dades, el sistema va creant per a tu un perfil musical cada dia més exacte i encerta cada vegada més els teus gustos. A més, és un invent perfecte per a descobrir nous grups del "teu estil". Ja havia provat iniciatives similars (Pandora,...) però tenien limitacions en el nombre de temes que podies escoltar i no t'oferia tanta informació addicional.

I és que els de Last.fm no només t'ofereixen informació sobre el disc i grup que escoltes, sinó que tu mateix pots afegir informació dels teus grups preferits mitjançant un sistema tipus wiki. A més, pots compartir música amb els teus amics o amb altres usuaris amb perfils afins al teu, la pots sincronitzar amb Skype i amb l'iPod. Per si fos poc, també compta amb un molt bon cercador de música.

5 comentaris:

lida ha dit...

Hola!!
que fort!ahir l'estava provanti m'agrada molt!!
coneixes radio blog club també m'agrada força.. http://www.radioblogclub.com/

salut!!

mnovoam ha dit...

Holeta!

Doncs no el coneixia però també el provaré. Apa, música al poder! :-D

Àngels

Anònim ha dit...

Jo també ho provaré...sembla molt útil.

Jsequero
sequero@blogia.com

Anònim ha dit...

Molt bó aquest recurs,

Ja l'he estic escoltant.

Gracies.

Corbus

Leonor de Diego Trepat ha dit...

Què wai ! m'he posat una seqüència de la Lisa Stansfield i no para, molt bon recurs, ja el tinc a favoritos, m'hi hauré d'anar familiaritzant però, doncs hi ha molta cosa.
Gràcies.
A reveure!
leonor.